ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *
كپچا *

تفاوت را بو كنيد

تفاوت را بو كنيد



با پوششي از جنس چرم اصل در پشت، ال جي لوازم جانبي گوشي هاي هوشمند خود را افزايش مي دهد. حالا ديگر همه اجزاي اين نوآوري، درون پوشش گوشي پنهان نمي شوند بلكه بيرون از آن، با استفاده از انگشتان و استشمام بويي خاص با بيني، احساسي واقعي به انسان دست خواهد داد.
براي بازتاب اصالت و ابتكار گوشي جديد G4 ال جي، آژانس تبليغاتي M&C Saatchi استكهلم يك آگهي تبليغاتي چرمي منحصر به فرد را توليد كرد. به منظور تقدير واقعي از گوشي جديد G4 ال جي با روكش چرم، شما بايد آن چرم نرم را احساس و بو كنيد.

تفاوت را بو كنيد

 

تفاوت را بو كنيد

عدم استفاده از صندلی کودک

عدم استفاده از صندلی کودک می تواند بُکُشد
 
عدم استفاده از صندلی کودک می تواند بُکُشد



آژانس تبلیغاتی Terremoto شهر کورتیبای برزیل خطرات بستن نادرست کمربند ایمنی یا عدم استفاده از صندلی کودک را در قالب آگهی های چاپی خلاقانه برای شرکت حمل و نقل و گردشگری Ecovia نشان می دهد.

عدم استفاده از صندلی کودک می تواند بُکُشد

 

عدم استفاده از صندلی کودک می تواند بُکُشد



دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Terremoto، کورتیبا، برزیل
مدیر اجرایی خلاقیت: نیل ماجومدر
مدیر خلاقیت: ریکاردو گاندولفی
مدیر هنری: لوئیس بیسلار
تهیه کننده: هنری گومز
نویسندگان: فابیان اولیویرا، ریکاردو گاندولفی
تصویرگر 3D: Magma Image

نقش بنر و آرم در تبلیغات

تـــابلـــوهـای پــر تحـــرک
بنــرهای پــر تحرک
يکی از پر استفاده ترين تبليغات اينترنتی ، بنرها هستند و استفاده از ابزارهای نوين و پيشرفته علاوه بر افزايش تاثير اين روش تبليغاتی ، انقلابی در اين نوع تبليغ ايجاد کرده است . برای افرادی که از ابزارهای سنتی تبليغ مانند تلويزيون ، رادين يا تبليغات چاپی استفاده می کنند. تبليغات بنری نقش به سزايي در افزايش قابليت های تصويری علامت های تجاری دارند و همين طور ميانگين تعداد کليک ها را افزايش می دهند.
در شرايط يکسان تبليغات (on line ) تاثير به سزايي در افزايش معروفيت نام تجاری شرکت ها ( تا 60 درصد ) دارند ، که هزينه اين نوع تبليغات بسيار کمتر از تبليغات معمول است .

افرادی که ابزارهای تبليغات سنتی را برای محصولات خود مناسب نمی دانند ، می توانند از تبليغات بنری برای گسترش نام شرکت خود بيشترين استفاده را کنند. منطق توسعه طراحی آرم با ارزش به نحو شگفت انگيزی مشابه منطق توسعه توليدات است و در هر دو مورد ، ابزار يا وسيله ای توليد می شود که به درد مشتری بخورد. برای رفع احتياجات ، داشتن نوع آن اهميت زيادی دارد.اصولاً تصميم مصرف کننده برای خوشحال بودن ، استراحت ، سرگرمی ، تقويت اعتماد به نفس ، خيال پردازی يا هر مورد روحی ديگر همان احتياجات او را شامل می شود . در حقيقت يک آرم بدون سناريوی متقاعد کننده برای افراد ، آرم نيست . اين علامت ممکن است به آرم شباهت داشته باشد . نام و نشانه و ويژگی های تصويری شناخته شده ای داشته باشد و حتی از روش های تبليغاتی نيز استفاده کند، اما مصرف کنندگان به اين محصول بی اعتنا هستند.
تمام روش های نوين و موفق در امر توليد محصولات و ارائه خدمات در مورد طراحی آرم نيز چاره ساز است ، شرط لازم و کافی برای موفقيت ، فراهم کردن چيزی برای مشتری است که به آن نياز دارد ولی نمی تواند خيلی سريع به آن دست پيدا کند. به اين دليل که تهيه آن برای مشتری کاری دشوار ، پيچيده ، پرزحمت ، خسته کننده و گسترده است .
نکته مهم در تبليغات اين است که احساسات را نمی توان به علامت های تجاری تزريق کرد. بلکه اگر به عنوان يک منبع سودمند در نظر گرفته شوند، احساسات را بر می انگيزند ، احساسات مثبت نتايج مستقيم اين انتظارات هستند. سمبل های مختلف ( نام و نشانه ، فونت ، نمادها و.... ) بر خلاف انتظار تاثير زيادی ندارند . آنها در حقيقت ، نشانه هايي هستند که ما را برای رسيدن به هدف اصلی هدايت می کنند.
چند نکته ی اساسی را می توان برای يک طراحی موفق گوشزد کرد که يکی از آنها ارتباط طراحی آرم با سوددهی مستقيم باشد يعنی اصل اوليه طراحی آرم با در نظر گرفتن ارتباط آرم با اسم و ساير نمادها با سود آشکار و محسوس است . آرم های موفق با رعايت اين اصل به موفقيت رسيده اند . نکته ی دوم طراحی متنی با تأثيرات روانی است . يک متن مؤثر بر احساسات مفهوم يا اصلی سازمان يافته است که مشتری را به يک سری عوامل نامربوط ولی تاثير گذار مرتبط می کند. سومين نکته سبک تجره است . شما با يک انتخاب درست ، در مشتری انتظارات و آرزوهايي ايجاد می کنيد . که توليدات به تنهايی نمی توانند از پس اين کار بر آيند. طراحی آرم هايی که خود معرف خود باشند يکی ديگر از روش های طراحی موفق است که از سمبل هايي استفاده می شود که برای همه شناخته شده باشند. اين روش مصرف کننده را وامی دارد به شناخت جديدی از خود برسد و در حقيقت هنگام استفاده از اين محصولات مکالمه ای درونی با خود برقرار کند.
مرحله بعدی ايجاد وسيله ای برای انتقال پيام است نقش آرم در اين رويکرد ، ايجاد سمبلی متفاوت و در عين حال شناخته شده است . چنين آرمی مصرف کننده را قادر می سازد نظرات جالب توجه و احساسات خاص در مورد آن بيان کند. نکته ی ديگر ايجاد يک جايگاه اجتماعی فرهنگی است .
در اين جا هدف ، ايجاد يک جايگاه اجتماعی و فرهنگی به عنوان راهنمای مشتريان است . اين راهنما مشتری را از آنچه که در اطرافش می گذرد ، هنجارهای اجتماعی و هر چيز خوشحال کننده آگاه می سازد. در نظر داشتن اهداف متعالی نيز می تواند نشان دهنده آرم موفق باشد يعنی شما با فعاليت خود ، زمينه را برای دست يابی به اهداف بزرگ فراهم می کنيد .
زندگی دردنيای خيال هم می تواند مؤثر باشد. دل بستن به يک آرم و انتخاب آن از جانب مشتری شايد به اين دليل است که فرد از طريق آگهی می تواند مانند دنيای خيال رفتار کند.

8 عنوان برای فروش

 


عنوان چه تاثیری در فروش دارد؟
عنوان‌های پر فروش چه مشخصاتی دارند. در نوشتار زیر عنوان‌هاي هشت گانه‌اي كه بارها آزمايش شده و منجر به فروش بيليونها دلار كالا و خدمات شده‌اند، معرفي مي‌شوند. آنها را با دقت بخوانيد، به كار بگيريد و سپس در صدد خلق روش منحصر به فرد خود برآييد.
1.عنوان‌هاي بي واسطه
2.عنوان‌هاي با واسطه
3.اخبار
4.چگونه
5.سؤال
6.عنوان‌هاي امري
7.عنوان هاي تهييج‌كننده
8.عنوان گواه

1.عنوان‌هاي بي‌واسطه
اين عنوان‌ها، بدون استفاده از نمايش كلمه‌ها، معاني پنهاني و ايهام و جناس، به طور مستقيم پيشنهاد فروش را مطرح مي‌كنند: «بلوزهاي ابريشم خالص با 30درصد تخفيف» اين آگهي به طور مستقيم با شما وارد صحبت مي‌شود. بسياري از خرده فروشان از آگهي‌هاي روزنامه براي تبليغ كالاي خود استفاده مي‌كنند و با آن‌ها بدون واسطه وارد صحبت مي‌شوند و مشتريان را به فروشگاه‌هاي خود مي‌كشانند.
2.عنوان با واسطه
عنوان با واسطه منظور خود را به صراحت اعمال نمي‌دارد. اين عمل موجب برانگيختن كنجكاوي مي‌شود و خواننده پاسخ هاي خود را در متن تبليغ مي‌يابد. يك آگهي براي دستگاه مخلوط كننده صنعتي مي‌گويد: « ده ميليون به يك، ما مي‌توانيم آن را مخلوط كنيم.» در ابتدا اين جمله شما را متحير مي‌سازد، اما پس از خواندن متن در مي‌يابيد كه «ده ميليون به يك» به قدرت مخلوط كننده اشاره مي‌كند كه قادر است دو سيال را كه غلظت يكي ده برابر ديگري است با يكديگر مخلوط كند. اين عنوان داراي معاني مضاعف است و شما ناچار به خواندن متن هستيد.
3.اخبار (اطلاع‌رساني)
اگر شما خبرهايي در مورد محصول خود داريد، بايستي در عنوان خود مطرح كنيد. اين خبرها مي توانند وعده ي ارائه يك كالاي جديد و يا پيشرفت هايي را كه در ساخت يك كالا در نظر گرفته شده است، «يك موقعيت جديد و پيشرفته» و يا «كاربرد جديدي براي يك محصول قديمي» را به خواننده بدهند. به نمونه‌هاي زير توجه كنيد:
«مدل‌هاي جديد كامپيوترهاي قابل حمل، ارزش بردن به هر جايي را دارند.» (شركت اپل)
«سرانجام، يك سياحت دريايي بر روي درياي كارائيب، درست به خوبي وعده‌هايي كه در بروشور آن داده شده‌است.» (خطوط نروژ – آمريكا)
عنوان خطوط نروژ - آمريكا، علاوه بر ارائه خبر، داراي جذابيتي افزون است، زيرا كه به موقعيت خواننده تاكيد مي‌كند. همه ما از بروشورهايي كه به ما وعده وعيدهاي متعدد داده‌اند و هيچ يك از آن‌ها هم در طول زمان سياحتمان واقعيت نداشته است، دچار يأس و سرخوردگي شده‌ايم. اين خطوط با تأكيد بر واقعيتي كه مورد تأييد عموم است، مورد استقبال مردم قرار مي‌گيرد.
4. چگونه
كلمه «چگونه» نقش يك معجزه واقعي را درعنوان‌هاي تبليغاتي، مجلات، مقاله‌ها و عنوان‌هاي كتاب ايفا مي‌كند. بيش از 7000 نسخه كتاب با اين عنوان فروش مي‌شوند. بسياري از نويسندگان ادعا مي‌كنند كه اگر عنوان خود را با اين كلمه آغاز كنيد، ساير كلمات را نيز درست انتخاب خواهيد كرد. شايد حق با آن ها باشد. عنوان‌هاي: «چگونه وعده اطلاعاتي جامع و دقيق، رهنمودي درست و مناسب و راه حلي براي مسائل تان را به شما عرضه مي‌كنند؟»، « چگونه مي‌توان يك مهماني ساده را به يك ضيافت مبدل ساخت؟»، «چگونه مي‌توان سريعتر و بهتر نوشت؟»، «چگونه مي‌توان در سي روز سيگار كشيدن را ترك كرد ؟… وگرنه پولتان را پس بگيريد» هر زماني كه عنوان مناسبي را به خاطر نمي‌آورم، متوسل به چگونه مي‌شوم و آنچه را كه اين كلمه به دنبال مي‌آورد، معمولا يك عنوان جالب و متناسب است كه به كار مي‌گيريم، تا عنوان بهتري را جانشين آن سازيم.
5. سؤال
سؤالي كه در عنوان يك تبليغ مطرح مي‌شودبايد از نظر يك خواننده پرسشي قاطع و جدي بوده، كنجاوي او را تا حد جستجوي اين پرسش در متن آگهي برانگيزد. به اين نمونه‌ها توجه فرماييد: «وقتي كه كارمندي بيمار مي‌شود، چه مدت لازم است تا كمپاني شما كمبود وي را جبران كند؟» (بيمه عمر شركت پيلوت) «آيا پمپ‌هاي شما، هنگام عمل بيش از آنچه لازم است توليد هزينه مي‌كنند؟» (پمپ هاي گورمن راپ) «آيا حتي زماني كه در خانه تنها هستيد درِ دستشويي را مي‌بنديد؟» (از يكي از نامه‌هاي پستي فروش مجله روانشناسي امروز) «آيا شما هم با يكي از اين مشكلات تزيين منزل روبه رو شده‌ايد؟» (فرش بيگلو)
همانطور كه مي‌بينيد، سؤالي كه در عنوان مطرح مي‌شود، بايد همواره كنجكاوي، علايق شخصي و احساس نياز خواننده و نه تبليغ‌كننده را، برانگيزد. نمونه‌اي از اين دست را بخوانيد: «آيا مي‌دانيد كه كمپاني ايكس واي زد، اين روزها مشغول چه كاري است؟» پاسخ خواننده اين است: «به من چه ارتباطي دارد!» و صفحه را ورق مي زند.
6. عنوان‌هاي دستوري
عنوان‌هاي دستوري كه به مخاطبان خود راه انجام كاري را نشان مي‌دهند، موجب افزايش فروش مي‌شوند. در اين جا به چند عنوان دستوري توجه كنيد: « داخل باك اتومبيلتان يك پلنگ بگذاريد!» (بنزين اسو) «دنبال هدف‌هاي بالا برويد. به افق‌هاي جديد دست يابيد.» (آگهي استخدام نيروي هوايي)
توجه كنيد كه نخستين كلمه در يك عنوان امري، بايد به صورت فعل امري و تهييج‌كننده باشد كه خواننده را بلافاصله به تحرك وادارد.
7.عنوان هاي تهييج كننده
يكي از راه‌هاي ساده و مؤثر نگارش متن تبليغ، فهرست كردن ويژگي‌هاي محصول است. اگر شما تبليع خود را به اين صورت بنويسيد، مي‌توانيد از يك عنوان توجيه‌كننده كه به معرفي فهرست شما مي پردازد، استفاده كنيد. نمونه هايي از اين دست عبارتند از: «هفت دليل كه توجيه مي‌كنند چرا بايد شما به سازمان هوانوردي و فضانوردي ملحق شويد» و يا «از 120 تا 4000 دليل مختلف كه توجيه مي‌كنند چرا بايد شما كت پوست خود را در عرض چهار روز آينده خريداري كنيد؟». اين گونه عنوان‌ها نيازي به عبارت «به چه دليل» ندارند. ساير عبارتهاي معرفي كننده از قبيل «6راه» و يا «7 قدم»و يا «اين راه انجام … » انتقال اين پيام را به عهده مي گيرند.
8.عنوان گواه
در يك آگهي گواهي‌دهنده، مشتريان شما به جاي شما، كار فروش را به عهده مي‌گيرند. براي مثال: «برنده اسبق جايزه بزرگ يك كمپاني، چگونگي اين خوش اقبالي را براي شما شرح مي‌دهد.» اين روش مؤثر است، زيرا دلايلي را ارائه مي‌كند كه مبين رضايت مشتريان از كمپاني است. در آگهي‌هايي از اين قبيل، كه در روزنامه‌ها و مجلات چاپ مي‌شوند، متن تبليغ از زبان خود مشتري نوشته شده، معمولا عكس او، متن را همراهي مي‌كند. علامت نقل قول و يا گيومه اي كه در دو طرف عنوان و يا متن آگهي باز مي شود‌، حاكي از گواهي مرغوبيت كالا از زبان شخص ثالث است. در زمان نوشتن چنين تبليغي، تا آنجا كه ممكن است از كلمه‌هاي خود مشتري استفاده كنيد و گفتار او را تصحيح نكنيد، چرا كه يك لحن طبيعي و ساده به اعتبارگواهي مي‌افزايد.

 

 

 

چرا گروه دیبا را انتخاب کنیم :

  • بهره گیری از تیم های متخصص
  • نگاه زیبا شناسانه و هنری به امر تبلیغات
  • توجه ویژه به رضایت مشتری در ارائه خدمات
  • بهره گیری از امکانات پیشرفته
  • تعهد در تحویل کار در موعد مقرر

ادامه...

چگونه پروژه درخواست کنیم ؟

شما میتوانید پس از ایجاد حساب کاربری در سایت دیبا ، به (بخش کاربران) رفته و در قسمت (درخواست پروژه جدید) فرم مربوطه را پر نمایید و در طول مدت 24 ساعت آینده با شما تماس گرفته میشود و در صورت نیاز با شما قرارداد منعقد می گردد.

 

ایجاد حساب کاربری