ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *
كپچا *

واقعیت افزوده

واقعیت افزوده

واقعیت افزوده (به انگلیسی: Augmented Reality) یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم (و معمولاً در تعامل با کاربر) است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌کند. این عناصر بر اساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدئو، تصاویر گرافیکی یا داده‌های GPS می‌باشد ایجاد می‌شود. واقعیت رایانه‌ای مفهوم کلی واقعیت افزوده‌است. در واقعیت افزوده معمولاً چیزی کم نمی‌شود بلکه فقط اضافه می‌شود. همچنین واقعیت افزوده تا حدودی شبیه به واقعیت مجازی است که توسط یک شبیه ساز، دنیای واقعی را کاملا شبیه سازی می‌کند. در واقع وجه تمایز بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده این است که در واقعیت مجازی کلیهٔ عناصر درک شده توسط کاربر، ساخته شده توسط کامپیوتر هستند. اما در واقعیت افزوده بخشی از اطلاعاتی را که کاربر درک می‌کند، در دنیای واقعی وجود دارند و بخشی توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند.
در واقعیت افزوده، عناصر معمولا به صورت بی‌درنگ نگاشته شده و به طور هوشمند مرتبط با عناصر محیطی می‌باشند، مانند نمایش امتیاز مسابقات ورزشی در زمان پخش از تلویزیون. با کمک تکنولوژی پیشرفتهٔ واقعیت افزوده (برای مثال افزودن قابلیت بینایی کامپیوتری و تشخیص اشیاء) می‌توان اطلاعات مرتبط با دنیای واقعی پیرامون کاربر را به صورت تعاملی و دیجیتالی به او ارائه کرد. همچنین می‌توان اطلاعات مرتبط با محیط و اشیاء اطراف را بر روی دنیای واقعی نگاشت. ایده اولیه واقعیت افزوده اولین بار در سال ۱۹۹۰ توسط توماس کادل کارمند بوئینگ مطرح شد.


واقعیت افزوده -گروه هنری دیبا :

با توجه به گسترش سریع موبایلهای هوشمند (Smart Phone ) به عنوان اصلی ترین سخت افزارها برای " واقعیت افزوده" می توان به گسترش روز افزونه نرم افزارهای کاربردی در حوزه های مختلف اشاره کرد.

گروه تبلیغاتی دیبا با تولید اپلیکیشن های تلفن های همراه بر روی این سیستم کار میکند .

لوگوی شما معرف شماست :

لوگوی شما هر جا که باشد (روی لباس - روی بیلبورد تبلیغاتی - بر روی کارت ویزیت یا هرجای دیگری) با استفاده از اپلیکیشن ما کاربران وقتی به لوگوی شما نگاه کنند یکسری اطلاعات از شرکت شما و برند شما به آنها داده میشود.

کاتالوگ های هوشمند :

مشتریان شما علاوه بر تماشای کاتالوگ شما با استفاده از این اپلیکیشن میتوانند نمای سه بعدی محصولات شما یا فیلم های تبلیغاتی مرتبط با محصولات شما را مشاهده نمایند.

برای اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کار ما با شماره 09128442355 یا 02166555035 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ افراد عقب‌تر از سرعت رشد تکنولوژی

 

 

 

 

بیل گیتس ۵۸ ساله نه‌تنها با ثروتی بالغ بر ۷۶ میلیارد دلار ثروتمندترین فرد دنیا است، بلکه انسان خوش‌بینی هم هست.
به عقیده او دنیا یک سیستم‌عامل عظیم است که فقط باید اشکال‌زدایی شود. این ایده محرک و انگیزه بخش باعث شده است تا او در سال‌های اخیر فعالیت‌های انسان‌دوستانه خود را گسترش دهد تا به این ترتیب کدهایی را که به حل مشکلات این سیستم‌عامل عظیم کمک می‌کنند، بیابد.

گیتس معتقد است که مشکلات ویندوز ۸، فقر جهانی یا تغییر آب و هوا تنها با یافتن ابزار درست حل می‌شوند. به این ترتیب است که بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس با۳۶ میلیارد دلار کمک نقدی برای حل مشکلات انسان‌های مختلف فعالیت می‌کند.
گیتس برای جمع‌آوری و دریافت کمک‏های مختلف در جهت برنامه‏های بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس تور رسانه‌ای برگزار کرده است و در آن با رسانه‌های مختلف صحبت می‌کند.

ثروتمندترین شخص دنیا اخیرا با مجله Rolling Stone مصاحبه‌ای انجام داده و در آن درباره تحولات دنیای تکنولوژی و همچنین شرکت مایکروسافت هم صحبت کرده است که آن را در اینجا می‌خوانیم:


• زمانی که مایکروسافت را تاسیس کردید، ایده‌ای داشتید که شاید عجیب به نظر می‌رسید. فکر می‌کردید زمانی می‌رسد که روی هر میز کار یک کامپیوتر باشد. حالا که بعد از ۴۰ سال به مایکروسافت برمی‌گردید شاهد این هستیم که نه تنها روی هر میز کار یک کامپیوتر هست، بلکه در جیب افراد هم کامپیوترهای 

 
 فکر می‌کنم جسارت مارک زوکربرگ در خرید WhatsApp نشانه هوشمندی است، اما قیمت این معامله بیشتر از مبلغی است که من فکرش را می‏‌کردم 
 

شخصی کوچک وجود دارند و هر جای دیگری. بزرگ‌ترین غافلگیری برای شما که این ایده را تا به نتیجه رسیدن آن دنبال کردید، چیست؟
خب این خیلی جالب است از زمانی که کامپیوترها دستگاه‌های پیچیده‌ای بودند که بسیاری آن را نمی‌شناختند به زمانی برسی که کامپیوترها ابزاری برای زندگی روزمره باشند. این رویایی بود که می‌خواستم به حقیقت بپیوندد که البته هنوز بخش‌هایی از آن به واقعیت تبدیل نشده است. با این حال اما این روزها تعداد روبات‌ها کمتر از چیزی است که فکر می‌کردم و حتی دیدگاه‌های افراد کمی عقب‌تر از سرعت رشد تکنولوژی است.

• اگر نماد و نشانه‌ای از جایگاه امروزی سیلیکون ولی وجود داشته باشد، آن خرید ۱۹ میلیارد دلاری WhatsApp توسط فیس‌بوک است. فکر می‌کنید این معامله چه چیزی درباره اقتصاد جدید سیلیکون ولی چه پیامی دارد؟
این معامله به معنای آن است که مارک زوکربرگ می‌خواهد فیس‌بوک، فیس‌بوک آینده باشد. مارک درواقع با خودش می‌گوید من حاضرم ۱۹ میلیارد دلار برای خرید چیزی هزینه کنم که لزوما ممکن است هیچ مدل درآمدزایی نداشته باشد. فکر می‌کنم جسارت او نشانه هوشمندی است، اما قیمت این معامله بیشتر از مبلغی است که من فکرش را می‏‌کردم. این نشان می‌دهد که سرویس‏‌های مبتنی بر کاربران بسیار ارزشمند هستند. در آینده شاهد رونق بازار اپلیکیشن‌های ارتباطی مانند WhatsApp هستیم که در آن افراد برای ارتباط با یکدیگر تنها با متن محدود نبوده و می‌توانند عکس، فیلم بازی و حتی سندهای مختلف را به اشتراک بگذارند.

• ظاهرا گوگل هم به دنبال WhatsApp بوده است.
بله، مایکروسافت هم می‌خواست آن را بخرد و... نظری درباره قیمت ۱۹ میلیارد دلاری ندارم، اما این شرکت بسیار 

 
 انتشار اسناد محرمانه توسط اسنودن غیرقابل پیش‌بینی بود. اینکه او فکر می‌کند کار درستی انجام داده و به آگاهی بیشتر مردم کمک کرده است، نمی‌تواند دیدگاه درستی باشد. من از این عملکرد و دیدگاه بسیار متعجب شدم 
 

ارزشمند است.

• شما درباره مارک زوکربرگ صحبت کردید. آیا وقتی به فعالیت‌های او نگاه می‌کنید، چیزی از خودتان را در او می‌بینید؟
بله، مطمئنا. ما هر دو تحصیل در هاروارد را ترک کردیم و هر دو دیدگاه‌های قوی و سرسختانه درباره آنچه نرم‌افزار می‌تواند انجام بدهد، داشتیم. من به او به خاطر شکل دادن به رابط کاربری در محصولاتش احترام می‌گذارم. او بیشتر از من می‌تواند طراحی یک محصول را مدیریت کند. من بیشتر در زمینه کدنویسی و معماری نرم‌افزارها فعالیت می‌کردم. اما شما می‌دانید که اینها تفاوت چندانی نیستند. من با معماری نرم‌افزارها شروع کردم، مارک با محصولات و استیو جابز با زیبایی‌شناسی.

• دلایل تغییر به سمت موبایل و رایانش ابری(کلاد) برای مایکروسافت چیست؟
آفیس و دیگر محصولات مایکروسافت که ما آنها را در دهه ۱۹۹۰ ساختیم و آنها را تا همین اواخر هم به‌روزرسانی کردیم. اما این جالب است که کارمندان مایکروسافت می‌گویند ما باید کمی ریسک کنیم و کارهای جدیدی انجام بدهیم؛ کاری که گوگل انجام داده است. بله آنها در زمینه رایانش ابری فعالیت‌های گسترده و موفقی داشته‌اند.

• واقعیت این است که جست‌وجوی اینترنت درآمد زیادی تولید می‌کند و وقتی شما پول زیادی دارید، می‌توانید به راحتی درباره ورود به بن‌بست‌ها هم تصمیم بگیرید.
مایکروسافت در دهه ۱۹۹۰ یک شرکت لوکس بود، اما شما می‌توانید چیزهایی به‌دست بیاورید که در مسیر گذشته‌تان نبوده است. ما فعالیت‌های زیادی در زمینه تلویزیون‌های تعاملی و کیف پول دیجیتال انجام دادیم که ممکن است برای حال حاضر چندان اهمیت نداشته باشند، اما در آن زمان استطاعت مالی ما تا این اندازه بود.

• وقتی مردم درباره رایانش ابری فکر می‌کنند، تنها دسترسی به اطلاعات و اسناد به ذهن‌شان نمی‌رسد، بلکه حریم شخصی هم برای آنها اهمیت دارد.
شاید از نظر بسیاری از 

 
 من و استیوجابز بسیار با یکدیگر متفاوت بودیم، اما هر دو ما در انتخاب افراد خوب و با دقت عمل می‌کردیم. هر دوی ما بسیار با انرژی و سخت‌کوش بودیم. ما شرکای خوبی در طراحی و ساخت نرم‌افزار اصلی و اولیه مک بودیم که بسیار جالب و تاثیرگذار بود 
 

افراد با وجود دوربین در محیط‌های عمومی هم مخالفند، اما به نظر من چنین دوربین‌هایی به کاهش جرائم کمک زیادی می‌کنند. شهر لندن در این مورد نمونه خوبی است که با استفاده از چنین ابزارهایی توانسته جرائم در محیط‌های عمومی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

• با این اوصاف فکر می‌کنید ادوارد اسنودن که ده‌ها هزار اسناد آژانس امنیت ملی آمریکا را افشا کرد، یک قهرمان است یا خیانتکار؟
به نظر من او قوانین را زیر پا گذاشته، بنابراین قطعا او را یک قهرمان نمی‌دانم. انتشار اسناد محرمانه توسط اسنودن غیرقابل پیش‌بینی بود. اینکه او فکر می‌کند کار درستی انجام داده و به آگاهی بیشتر مردم کمک کرده است، نمی‌تواند دیدگاه درستی باشد. من از این عملکرد و دیدگاه بسیار متعجب شدم.

• می‌خواهم از شما درباره استیو جابز بپرسم؛ آخرین باری که با او صحبت کردید، چه زمانی بوده است؟
حدود دو یا سه ماه پیش از مرگ جابز با او حرف زده بودم و بعد از آن نامه‌ای بلند برای او نوشتم که آن را در کنار تختش گذاشته بود. من و استیو همیشه با هم در تماس بودیم و در سال‌های اخیر معاشرت زیاد و البته خوبی با یکدیگر داشتیم؛ درباره همسر و زندگی ما صحبت می‌کردیم و البته درباره آنچه تکنولوژی به‌دست آورده یا به‌دست نیاورده است. من و استیو بسیار با یکدیگر متفاوت بودیم، اما هر دو ما در انتخاب افراد خوب و با دقت عمل می‌کردیم. هر دوی ما بسیار با انرژی و سخت‌کوش بودیم. ما شرکای خوبی در طراحی و ساخت نرم‌افزار اصلی و اولیه مک بودیم که بسیار جالب و تاثیرگذار بود، چون ما نیروهای بیشتر از اپل برای کار روی این موضوع داشتیم. اما ما بسیار ساده و بی‌تجربه بودیم. استیو به ما گفت که ماشین اولیه مک قرار است قیمت ۴۹۹ دلاری داشته باشد و ما بعدا متوجه شدیم که این ماشین ۱۹۹۹ دلار ارزش دارد. به هر حال پروژه مک یک تجربه باورنکردنی و عالی بود. در طول دو سال ما تمام وقت خودمان را صرف این پروژه کردیم و یک کار اسطوره‌ای را با همکاری یکدیگر انجام دادیم. استیو واقعا یک نابغه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

0 تا 100: 5 ثانيه

 

 

 

 


 VW Golf R بسيار سريع است. براي نمايش اين موضوع به افراد بد شانسي كه فرصت نشستن پشت فرمان يك خودروي مدل VW Golf R را ندارند، يك آگهي تبليغاتي چاپي، شانس انجام اين كار را به صورت بصري به شما مي‌دهد.
ايده پشت اين آگهي تبليغاتي ايجاد امكان كسب تجربه نشستن پشت فرمان اين خودرو براي راننده و شكل گيري اين احساس است كه انگار جاده تقريبا زير پاي شما به پايين سقوط مي‌كند. به اين ترتيب چنان القا مي‌شود كه انگار سرعت خودرو در مدت پنج ثانيه از صفر به صد كيلومتر در ساعت خواهد رسيد. ديويد پريور، عكاسي كه در ساخت اين آگهي تبليغاتي چاپي نقش داشته، به سرعت عاشق ايده آن شد. نسخه نهايي اين آگهي تبليغاتي چاپي توسط راب فرو، تهيه شد كه مسئوليت رتوش تصوير و تكميل آن بر عهده او بوده است.

دست اندركاران:
مدير هنري: كتي ميلري، الكسي مك كارتي
نويسنده: كلي تامز، گاي لويس
مديران خلاقيت: جاكس ماساردو و پراباشان پادر
مدير ارشد خلاقيت: كريس گاتز

 

 

 

 

تبلیغات بیشتر پشت پیراهن بازیکنان در مسابقات آسیایی


اعضای کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشستی كه چندی پیش برگزار شد، موضوع تبلیغات بیشتر پشت پیراهن بازیکنان در مسابقات آسیایی را به بحث گذاشتند. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای این کمیته، نشست خود را به ریاست "حافظ المدلج" از عربستان سعودی در مقر کنفدراسیون در شهر کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار کردند.

آنها معتقدند که ایجاد فضای بیشتر برای تبلیغات روی پیراهن بازیکنان به باشگاه ها کمک می کند که سود بیشتری از شرکت در مسابقات به دست بیاورند و از این طریق می توانند بخشی از هزینه های رو به افزایش خود را تامین کنند.

 "ژانگ جیلونگ" رییس موقت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این نشست گفت: در زمانی که اقتصاد بی ثبات است، کسب سود از طریق بازاریابیمحصولاتی که در سال های گذشته محبوبیت قابل توجهی به دست آورده اند، بسیار مهم است. وی اشاره كرد از اینکه توانسته ایم قراردادهای حمایت مالی زیادی برای مسابقات 2013 تا 2016 ببندیم، بسیار خوشحالم. شرکای ما و کمیته بازاریابی تلاش زیادی برای امضای این قراردادها انجام داده اند و باید از آنها تشکر کنم.

حافظ المدلج هم اظهار داشت: در حال افزایش همکاری های خود با شرکت "World Sport Group" هستیم و قرار است این همکاری ها تا سال 2020 برای بهبود فوتبال آسیا ادامه داشته باشد.

اعضا در مورد برگزاری کارگاه های بازاریابی در سال آینده برای مدیران بازاریابی کشورهای شرکت کننده در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نیز تاکید کردند.

چرا گروه دیبا را انتخاب کنیم :

  • بهره گیری از تیم های متخصص
  • نگاه زیبا شناسانه و هنری به امر تبلیغات
  • توجه ویژه به رضایت مشتری در ارائه خدمات
  • بهره گیری از امکانات پیشرفته
  • تعهد در تحویل کار در موعد مقرر

ادامه...

چگونه پروژه درخواست کنیم ؟

شما میتوانید پس از ایجاد حساب کاربری در سایت دیبا ، به (بخش کاربران) رفته و در قسمت (درخواست پروژه جدید) فرم مربوطه را پر نمایید و در طول مدت 24 ساعت آینده با شما تماس گرفته میشود و در صورت نیاز با شما قرارداد منعقد می گردد.

 

ایجاد حساب کاربری