ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *
كپچا *

فروش پیتزا هات با یک منوی جدید

 

احیای فروش پیتزا هات با یک منوی جدید و روش های مدرن

مهمترین نکات این اقدام عبارتند از سیریراچا با چاشنی نمک و فلفل که در لحظه ای داغ با برش های بسیار باریک به دست مشتری می رسد.
ابن حرکت از آنجایی شروع شد که این رستوران زنجیره ای مهم در صنعت، سهم خود از بازار را از دست می داد.
دو عدد از پیتزا تخصصی جدید پیتزا هات: سیریراچا شیرین دینامیت و گیلاس فلفل بمب. این دو بخشی از منو اصلاح شده ای است که از 19 نوامبر در رستوران های پیتزا هات ارائه می شود.
پیتزا هات امیدوار است پیتزا سیریراچا، تست پنیر ایژیانو و تغییرات اساسی شلوار جین و تی شرت (مربوط به لباس پرسنل) بتواند روند کند فروش آن را بهبود ببخشد.
از 19 نوامبر این رستوران زنجیره ای مشکل دار در ایالات متحده برای شام با یک منوی جدید، جعبه های جدید و لباس جدید کارمندان به مشتریان خود خوشآمد می گوید و امیدوار است با این حرکت بتواند رکود فروش را که در دو سال گذشته با آن درگیر بوده است را پشت سر بگذارد.

این حرکت از آنجا شروع شد که این رستوران زنجیره ای، بزرگترین در ایالات متحده، به طور فزاینده ای شروع به از دست دادن بازارکرد. در حالی که 19 درصد از بازار پیتزا در سال 2008 متعلق به پیتزا هات بود، این درصد در 2013 به 7. 16 رسید.
کری والش مدیر بازاریابی پیتزا هات گفت: “ما در حال برداشتن بزرگترین گام در جهت تغییر هستیم که تا به حال یک برند قادر به انجام آن شده است." در یک جلسه با سرمایه گذاران در روز دوشنبه، دیوید نواک، مدیر عامل شرکت یام، که صاحب برندهای پیتزا هات، KFC و تاکوبل است، گفت: "این تغییر اساسی کمک خواهد کرد تا این زنجیره "با نسل بهتر ارتباط برقرار کند" و "به تقویت رهبری، کیفیت، نوآوری و ارزش های برتر پیتزا هات کمک می کند."

پیتزا هات که بزرگترین کمپین تبلیغاتی خود با نام "عطر و طعم حالا" را به اجرا درآورده است، مواد تشکیل دهنده موجود در پیتزاهای خود را در تمامی 6300 رستوران خود در ایالات متحده بیشتر از دو برابر خواهد کرد.

از جمله گزینه هایی که این رستوران زنجیره ای عرضه خواهد کرد، عبارتند از:
- انتخاب ده خمیر پیتزا متفاوت از جمله چوب شور و سیریراچا عسل
- طعم های خاص مانند قطعات فلفل موز و فلفل گیلاس پرویی
- افزودن سس هایی از قبیل بوفالو و بالزامیک بعد از پخت پیتزا
- برش های باریک پیتزا در حدود 250 کالری در هر برش

کسی که شام می خورد امروز نسبت به گذشته به مراتب وفاداری کمتری دارد و بیشتر از قبل پذیرای نوآوری است. بنابراین برند پیتزا هات می تواند با نوآوری، مشتریان گذشته خود را دوباره جذب کند و یا به انتخاب اول مشتریان جدید تبدیل شود. اما سوال اینجاست که آیا انجام بسیاری از تغییرات به طور همزمان حرکت عاقلانه ای برای این زنجیره ای بزرگ است.
تحلیل گران معتقدند که پیچیدگی عملیاتی چنین تغییر بزرگی می تواند به کاهش رضایت مصرف کننده به مدت کوتاه و سردرگمی مشتریان مسن تر و یا سنتی تر منجر شود.
هری بالزر، معاون مدیر عامل گروه NPD و نویسنده گزارش سالانه الگوهای خوردن در امریکا، گفت: " هیچ مشکلی با پیتزا به عنوان یک وعده غذایی وجود ندارد و یکی از10 مواد غذایی برتر است اما مردم همیشه به دنبال چیزی جدید هستند. ما همیشه به دنبال چیزهای جدید، به ویژه چیزهای قدیمی هستیم که با روش های جدید معرفی شده اند."

Red Bull بر روی Roller coaster

 

هنرنمايي Red Bull بر روی Roller coaster



ردبول هميشه به خاطر ساخت جسورانه ترين و شگفت انگيز ترين آگهي هاي تبليغاتي در دنيا معروف است. اين برند قبلا يك سري اقدامات تبليغاتي از جمله ماموريت Red Bull Stratos و ساخت رمپ هاي BMX بر روي كاميون هاي در حال حركت را انجام داده است. اين برند در گذشته صحنه هاي ورزشي متعدد را خلق كرده است. در جديد ترين اگهي تبليغاتي خود آن ها از اسطوره فرانسوي موتوركراس، جولين دوپونت، خواستند تا بر روي يك مسير roller coaster موتور سواري كند. هيچ نشانه اي از عقب نشيني ردبول ديده نشده و سلطه كاملي بر روي بازاريابي ورزشي دارد.

در اين آگهي تبليغاتي جسورانه، جولين با موتورسيكلت خود بر روي يكي از وحشتناك ترين roller coaster هاي چوبي جهان، موسوم به Montaña Rusa در شهربازي "La Feria de Chapultepec" در مكزيكو سيتي موتورسواري مي كند.
طول مسير اين roller coaster 1.2 كيلومتر بوده و واقعا ترسناك است. براي افزودن هيجان به آن، چند جاي ديگر تعبيه شد كه جولين با دوچرخه اش از روي آن ها پريد.
اين ها همه ظاهرا نشان از ديوانگي ردبول دارد.

هنرنمايي Red Bull بر روی Roller coaster

 

هنرنمايي Red Bull بر روی Roller coaster

 

هنرنمايي Red Bull بر روی Roller coaster

عکاسی کنید تا سرطان چشم كشف شود

از اين پوستر عکاسی کنید تا سرطان چشم کودک كشف شود


يك نوع جوهر انعكاسي به كار رفته در اين پوستر علامتي از رتينوبلاستوم را به بينندگان نشان مي دهد.

چند پوستر تعاملي به سفارش موسسه خيريه "Childhood Eye Cancer Trust" در انگلستان با هدف آموزش نحوه تشخيص نشانه هاي سرطان كشنده چشم در بچه ها طراحي شده اند.

هر عكس راهي آسان براي كشف مراحل اوليه رتينوبلاستوم، توموري در چشم كه مي تواند در عكاسي مردمك را سفيد جلوه دهد، به شمار مي رود. آژانس تبليغاتي Wunderman با استفاده از يك نوع جوهر انعكاسي از بازمانده هاي اين سرطان عكس گرفته و در قالب پوستر هايي مردم را به عكسبرداري از خود با گوشي هاي هوشمندشان فرا خوانده است. مردمك چشم بچه ها در مقايسه با يك چشم سالم در پوسترها، سفيد نشان داده خواهد شد.

اين پوسترها در مطب هاي پزشكان، كلينيك هاي كودك و مراكز ويژه مراقبت از كودكان براي افزايش آگاهي ميان پدر و مادرها و پرستاران پخش مي شوند.

از اين پوستر عکاسی کنید تا سرطان چشم کودک كشف شود

 

از اين پوستر عکاسی کنید تا سرطان چشم کودک كشف شود

 

 

 

شجاع ترینها در حرفه تبلیغات

 

شجاع ترین انسان ها در حرفه تبلیغات مشغولند!



 همه می دانیم که خنثی کردن بمب کار بسیار دلهره آوریست، جراحی مغز یا دویدن به داخل فضاهای بی پایان و پر خطر نیز مشاغل پرمخاطره ای هستند. ولی هیچ کدام از این ها به اندازه کار تبلیغات دل و جرات نمی خواهد. شغلی که تنها افراد بی باک در آن موفق خواهند بود.
این موضوعیست که آژانس تبلیغاتی Widen+Kennedy بدان پرداخته است و از این مفهوم برای کمپین خود برای مراسم Andy Awards 2015 ، بهره برده است. در فیلم های این کمپین می بینید که افرادی که در حرفه های پرمخاطره کار می کنند چطور در مقابل افراد حاضر در تبلیغات، یعنی قهرمانان حقیقی دنیا، کلاه خود را به نشانه احترام بر می دارند.

شجاع ترین انسان ها در حرفه تبلیغات مشغولند!



همچنین این کمپین تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی و صفحات نمایشی نیز طراحی شده است و در آنها فعالان بسیار خلاق و شجاعی در صنعت تبلیغات از جمله Gerry Graf، Dan Wieden، Susan Haufman و Jeff Benjamin را می بینید که افرادی همچون خودشان شجاع (البته نه کاملاً) آنها را مورد تشویق و تمجید قرار می دهند.
البته نکته اصلی آن است که این حرفه تنها در زمینه بازاریابیست و جان کسی در آن نجات داده نمی شود، اما باز هم به میزان چشمگیر و غیر قابل اجتنابی باید در این حرفه شجاعت به خرج دهید تا بتوانید در آن پیش بروید. حتی اگر دانشمندان، پژوهشگران و سربازها بر شانه شما نزنند و به دلاوری شما احترام نگذارند، باز هم باید ادامه دهید.

شجاع ترین انسان ها در حرفه تبلیغات مشغولند!



Gina Grillo مدیر عامل و CEO مراسم Andys می گوید: "Colleen و تیم با استعداد W+K روح شجاعت را با نمایش صحنه های خنده دار به نمایش کشیده اند تا الهام بخش افراد خلاق باشند. اهمیت دادن به کار و با شعف و شجاعت با آن برخورد کردن همان چیزیست که ما بیشتر می خواهیم ببینیم. و در این صورت است که شهرت، افتخار و احتمالاً جایزه Andy نصیب قفسه های شما خواهد شد." Colleen Decourcy از آژانس تبلیغاتی W+K از کرسی داران مراسم Andy 2015 است

چرا گروه دیبا را انتخاب کنیم :

  • بهره گیری از تیم های متخصص
  • نگاه زیبا شناسانه و هنری به امر تبلیغات
  • توجه ویژه به رضایت مشتری در ارائه خدمات
  • بهره گیری از امکانات پیشرفته
  • تعهد در تحویل کار در موعد مقرر

ادامه...

چگونه پروژه درخواست کنیم ؟

شما میتوانید پس از ایجاد حساب کاربری در سایت دیبا ، به (بخش کاربران) رفته و در قسمت (درخواست پروژه جدید) فرم مربوطه را پر نمایید و در طول مدت 24 ساعت آینده با شما تماس گرفته میشود و در صورت نیاز با شما قرارداد منعقد می گردد.

 

ایجاد حساب کاربری