ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *
كپچا *

آخرین نظرسنجی تبلیغات در ایران

 

 

تازه‌ترين نظرسنجي انجام شده نشان مي‌دهد كه سيستمهاي نوين تبليغاتي در تغيير رويكرد مصرف‌كنندگان ايراني در هنگام خريد كالا و خدمات جايگاه چنداني ندارند.

 

براساس نتايج نظرسنجي ايسپا صدا و سيما با 34.4 درصد بيشترين سهم را در بين ابزارهاي تبليغي موثر بر رويكرد مصرف‌كنندگان ايراني در هنگام خريد كالا و خدمات داشته است. خانواده، دوستان و آشنايان با اختلاف اندك يعني 34 درصد از اين لحاظ در رتبه دوم قرار گرفته و مطبوعات نيز با تنها 10.2 درصد رده سوم را به خود اختصاص دادند.
به اين ترتيب مي‌توان نتيجه گرفت كه مصرف‌كنندگان ايراني بيشتر تاثير تبليغاتي را در حوزه خريد كالا و خدمات از صدا و سيما و خانواده و دوستان و آشنايان خود مي‌گيرند.
قرار گرفتن خانواده، دوستان و‌آشنايان در رتبه‌ دوم موثرترين ابزارهاي تبليغاتي در كشورمان نشان مي‌دهد كه فرهنگ شفاهي در بين ايراني‌ها همچنان حرف اول را مي‌زند و شركتهاي توليدي و صنعتي مي‌توانند از اين طريق موفقيت چشمگيري در فروش محصولات خود و افزايش سهم در بازار به دست بياورند.
همچنين اينترنت، بيلبوردهاي تبليغاتي، ماهواره و پيامك نيز در رده‌هاي بعدي موثرترين ابزارهاي تبليغاتي در بين مصرف‌كنندگان ايراني قرار گرفتند. جالب اينجاست كه در نظرسنجي ايسپا گزينه‌اي تحت عنوان "ساير ابزارهاي تبليغي" وجود دارد كه سهم آن به تنهايي بيشتر از ابزارهاي تبليغاتي ماهواره و پيامك است.
از سوي ديگر پيامك در حالي به عنوان ضعيف‌ترين و ناكارآمدترين ابزار تبليغي در ايران معرفي شده كه طي چند سال اخير بسياري از شركتهاي توليدي و خدماتي ارسال پيامكهاي تبليغاتي خود را گسترش داده‌اند كه البته بسياري از افراد نيز از ارسال بدون اجازه اين پيامكها ناراضي هستند.
از این نظرسنجي مي‌توان اين طور نتيجه گرفت كه در ايران با وجود ورود فناوريهاي نوين و تجهيزات پيشرفته تبليغاتي ابزارهاي سنتي تبليغ مانند صدا وسيما، مطبوعات و از آنها مهمتر تبليغات دهان به دهان (خانواده، دوستان و آشنايان) همچنان موثرترين شيوه براي تبليغ كالا و خدمات است. به طوري كه اين سه روش به تنهايي حدود 80 درصد نقش در تصميم‌گيري‌ مصرف‌كنندگان ايراني در هنگام خريد دارند.

ایده های تبلیغاتی

زندگی برای شغل اشتباه بسیار کوتاه است. خب، یک ایده نبوغ آمیز. واقعا بدون توضیح است!


 این اجرای بیرونی (بیلبورد) به گونه ای استراتژیک در یک تفرجگاه قرار گرفته است و دارای چشم اندازی بی نقص از دریا و خط افق در پشتش می باشد. در این بیلبورد جای موهای خانم برش داده شده تا که نشان دهنده تغییرات رنگ های Kolestron Naturals، در مقاطع مختلف روز شب و روز باشد.

توضیح: شرکت Kolestron Naturals در زمینه تولید انواع رنگ مو فعالیت می کند.


 باز هم می گویم که اندک چرخشی به سمت خلاقیت می تواند سراسر یک تبلیغ را دگرگون کند. حقیقتا یک تبلیغ درخشان است.


 با دوربین Ultravidشرکت Leica از نزدیک تر مشاهده کنید (شعار بیلبورد).


 اجرایی بدون نقص و زیبا. Leica آژانسی مناسب را برای ارائه تبلیغات مناسب برگزیده است.


  کاری عالی با استفاده از ۲ بیلبورد مجزا برای ایجاد تبلیغی که قبلا هیچ وقت دیده نشده. در این تبلیغ لبها بسیار خوب کار شده اند زیراکه ۳بعدی به نظر می رسند!

چند بیلبورد تبلیغاتی جالب

آیا در طول زندگی تان تعداد بیلبوردهای تبلیغاتی ای که به هنگام پیاده روی و یا رانندگی مشاهده نموده اید را شمرده اید؟ من از این که بگویم نمی توانم بسیاری از آن ها را به یاد آورم متاسف هستم، اما صادقانه معتقدم این مشکلِ من نیست زیرا که خودِ بیلبورد می بایست به اندازه کافی خوب باشد که بتواند مرا به سمت خودش جذب کند!

توضیح: در این متن عبارات بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغ بیلبوردی با هم معادل هستند.


 چه چیزی باعث ممتاز شدن یک بیلبورد می شود؟ یا از خودتان یک سوآل بپرسید، چه چیزی می تواند باعث شود رانندگان به هنگام رانندگی زندگی خودشان را برای نگاه کردن به بیلبوردها به مخاطره بیاندازند؟ یک بیلبوردِ ممتاز می تواند به خوبی به این پرسش پاسخ دهد. این بیلبوردها می بایست گرافیک محور، آگاهی بخش، جالب توجه، پرنفوذ و خلاق باشند.

احمقانه به نظر می رسد؟ نه، تعداد بسیار زیادی از بیلبوردها هستند که این ها را انجام داده اند و من در این پست می خواهم ۴۰ عدد از تبلیغات بیلبوردی ای که بسیار جذاب و خلاقانه هستند را معرفی کنم. این تبلیغات به شما اثبات خواهند نمود که خلاقیت را هیچ حد و مرزی نیست، پس از دیدن آن ها لذت ببرید!

Anando Milk: ساختمان. “از آن جا که هر کودکی در یک دنیای فانتزی زندگی می کند، ایده  این بود که به طور اغراق آمیزی نشان دهند نوشیدن شیر تقریبا به کودک نیرویی فوق بشری اعطا می کند.


 

 Australian Childhood Foundation: ناپیدا. به طور کلی کودکی که خارج از قاب پوسترِ بیلبورد قرار گرفته به گونه ای دراماتیک نشان دهنده عواقب بی توجهی و غفلت نسبت به کودک می باشد. اگر کسی مدل پلاستیکی ای که در زیر پوستر (به جای کودک) قرار گرفته را جدا کند می تواند این جمله را بر روی دیوار مشاهده نماید: “متشکرم که من را می بینید.

برای مشاهده جمله پشتِ مدل پلاستیکی می توانید به سایت منبع تصویر مراجعه نمایید.

تیزر تبلیغاتی بسیار زیبا

 این تیزر زیبا را مشاهده نمایید که در ارتباط با بستن کمربند ایمنی میباشد

چرا گروه دیبا را انتخاب کنیم :

  • بهره گیری از تیم های متخصص
  • نگاه زیبا شناسانه و هنری به امر تبلیغات
  • توجه ویژه به رضایت مشتری در ارائه خدمات
  • بهره گیری از امکانات پیشرفته
  • تعهد در تحویل کار در موعد مقرر

ادامه...

چگونه پروژه درخواست کنیم ؟

شما میتوانید پس از ایجاد حساب کاربری در سایت دیبا ، به (بخش کاربران) رفته و در قسمت (درخواست پروژه جدید) فرم مربوطه را پر نمایید و در طول مدت 24 ساعت آینده با شما تماس گرفته میشود و در صورت نیاز با شما قرارداد منعقد می گردد.

 

ایجاد حساب کاربری