ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *
كپچا *

طراحی

صفحه آرایی

تعریف: به چیدمان حروف و نوشته در صفحه گرافیکی گفته می شود و به طور مثال می تواند جلد یا صفحات داخلی یک مجله باشد. معمولاً در صفحه آرایی کنار نوشته، باید از تصاویر و فرم های گرافیکی دیگری نیز استفاده کرد تا موضوع به خوبی برای مخاطبان روشن شود.

اهمیت: هر مطلب یا خبری که برای سازمان در صفحه ای چاپ می شود را می توان به دقت صفحه آرایی کرد تا خوانندگان از مشاهده مطالب و تصاویر لذت بصری ببرند. اگر حجم نوشته های متن زیاد باشد، صفحه آرایی بدون شک باید با دقت و هنر بسیار زیادی انجام شود.


تعریف: هرگونه بیلبورد، بنر یا استندی که در محیط شهر با اندازه های بزرگ و برای دید عموم نصب می شود.

اهمیت: اینگونه تبلیغات به دلیل مخاطبان فراوانی که دارند، معمولاً تاثیر زیادی بر مخاطبان دارند. بیلبورد ها معمولاً نوشته های کمی دارند ولی به دلیل ایده های خلاقانه ای که در طراحی آنها استفاده می شود، بسیار تاثیر گذارند.

بنرها و استندها بیشتر حالت شرح و توضیح دارند و مخاطبان وقت بیشتری برای مشاهده آن دارند، به همین دلیل معمولاً متن های بیشتری در طراحی آنها استفاده می شود.


اوراق اداری

تعریف: طراحی موادی مانند کارت ویزیت، سربرگ A4 و پاکت برای سازمان ها که از هویت سازمانی آن ها بدست می آید و باید رنگ و طرح آن معرفی کننده سازمان باشد.


تعریف: به هر مجموعه ای که یک محصول را در خود نگه دارد و از آن در برابر محیط اطراف محافطت کند.

این طراحی هم می تواند شامل ساختار بسته باشد، هم شامل گرافیک بدنه بسته باشد.

اهمیت: طراحی بسته بندی امروزه در دنیا رتبه نخست را در بالابردن فروش محصولات دارد. به طوری که یک بسته بندی علاوه بر داشتن ساختاری محکم و متناسب با محصول، همچنین باید با شرایط مخاطبان، محل فروش و حتی فرهنگ خریداران تناسب داشته باشد. در برخی محصولات، تنها تغییرات گرافیکی ظاهر بسته باعث افزایش فروش می شود.


تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی ( کاتالوگ ، پوستر )

تعریف: معمولاً از پوستر یا کاتالوگ به عنوان تبلیغات چاپی نام برده می شود و پوستر معمولاً به دیوار نصب می شود و کاتالوگ دفترچه کوچکی است که محصولات را معرفی می کند.

تعریف: معمولاً از پوستر یا کاتالوگ به عنوان تبلیغات چاپی نام برده می شود و پوستر معمولاً به دیوار نصب می شود و کاتالوگ دفترچه کوچکی است که محصولات را معرفی می کند.

اهمیت: برای تبلیغ یک سازمان در محیط شهری، به طوری که برای مخاطبان بسیار ملموس باشد، پوستر گزینه بسیار خوبی است. کاتالوگ نیز برای معرفی کامل خدمات یا محصولات یک شرکت به صورت خلاصه همراه با تصاویر بسیار مناسب است و باعث می شود تا مخاطبان به سرعت با خدمات سازمان آشنا شوند.


آرم و نشانه

آرم و نشانه

تعریف: نماد یا نشانه ای که معمولاً همراه با نوشته برای شناساندن یک شرکت یا موسسه به دیگران استفاده می شود.

انواع نشانه ها مانند لوگو تایپ که فقط با نوشته طراحی می شود و مونو لوگو که تنها از یک نماد برای طراحی آن استفاده می شود را می توان نام برد.

اهمیت : هر شرکت یا موسسه ای بدون داشتن نشانه نمی تواند کار خود را آغاز کند و استفاده از آن باعث شناخته شدن سازمان به مخاطبان گسترده ای می شود. اگر نشانه یک شرکت برای مردمان زیادی در یک کشور یا دنیا شناخته شود، دیگر به آن اصطلاح برند اتلاق می شود.


خدمات گروه دیبا : 

استفاده از امکانات روز - ایده پردازی خلاقانه - استفاده از طراحان حرفه ای و...


 

چرا گروه دیبا را انتخاب کنیم :

  • بهره گیری از تیم های متخصص
  • نگاه زیبا شناسانه و هنری به امر تبلیغات
  • توجه ویژه به رضایت مشتری در ارائه خدمات
  • بهره گیری از امکانات پیشرفته
  • تعهد در تحویل کار در موعد مقرر

ادامه...

چگونه پروژه درخواست کنیم ؟

شما میتوانید پس از ایجاد حساب کاربری در سایت دیبا ، به (بخش کاربران) رفته و در قسمت (درخواست پروژه جدید) فرم مربوطه را پر نمایید و در طول مدت 24 ساعت آینده با شما تماس گرفته میشود و در صورت نیاز با شما قرارداد منعقد می گردد.

 

ایجاد حساب کاربری